Thursday, May 21, 2009

aku dan haizzuraku di taman tamadun islam

pada waktu ni, aku dan haizzura dan familyku pergi ke masjid kristal...pada waktu nila kitorang tgk keindahan masjid tu...setelah kami njoy di masjid kristal, kami pergi ke taman tamadun islam...rm10 satu kepala...memang menakjubkan la..macam2 masjid dengan design yang pelik2 la...kagum sesangat..time ni memang aku n haizzura spent a good quality time....bahagia sangat time tu...ni la wanita yang penyabar dengan perangai aku tanpa menyesal dok dengan aku selepas ibu aku..ibu aku memang banyak sabar la.....tapi ni nak cite pasal die ni....yang banyak merubah aku...alhamdulillah dapat die...

ni masa ni kitoang memang posing 2 kat masjid replika ni...walaupon ada sign yang menyatakan tak boleh step atas masjid ni...kitorang memang keras kepala sket..nak buat macam mana...da manusia tak paham bahasa kot...masing2 lecturer ni tapi punya excited sangat...tak kesah la ada sign ke tak..yang penting tetap kena posing yang paling maut...


ni masjid macam great wall china...tak tau pon apa namanya..huhuhu...
macam biasa..tak tau gak nama masjid ni....
yang penting kitorang tengah sepet mata menahan UV ray dari matahari

macam kat rome kan masjid ni....
ni antara masjid yang paling aku suke....kalo ikutkan tak boleh bersandar..tapi nak feeling2
yang ni masjid yang gempak...macam kubu perang kan???...tapi gambar kitorang yang menyebabkan ia makin cantik..ahhahhaa...best kan...


c u later in other update...to haizzura....miss u a lot...n i give all da love in the world....

No comments:

Post a Comment