Wednesday, May 20, 2009

MI KARI PELEPAS NGIDAM EMY

tak habis tu...balik terus masak berkecah2 buat mee kari...as usual...aku jadi trainee dari UiTM la....dapur tak boleh ramai...nanti chef n chef de partie bising...panas kitchen katanya..
ni la productnya...kerang, sawi,telur rebus to perfection level, taugeh n kuah yang pekat da takat2 mee bandung da...layan beb...zassssszzzz....


ni la hasilnya....segala yang disantap oleh kitorang...eh...lupe plak...ada kicap lagi tu...
jap yek..korang jangan tekejut la...jangan meleleh air liur la...tak sia2 amik fud styling dulu...


telur ni masak kira lulus la....memang takde iron sulfide...


baik punya angle food ni....amik la degree culinary yek,,,


ni gambar food angle 90 degree...kalo nak ikut natural beauty...memang fud stylist die da buat yang paling simple is better...let's kem uol....

2 comments:

  1. motif lets kem...
    nanti aku nak ngidam benda laen pulak..
    bes jugak ngidam-ngidam ne

    ReplyDelete
  2. ye la..betul la lets kem..jangan marah aku..marah en zainal...kalo die bagi aku info salah..cit..orang tua!!!!!!!jangan tipu aku

    ReplyDelete