Thursday, May 21, 2009

modem n router aku n faizal

hehehhe...ni la waktunya aku nak kekwat dengan kehidupan di dungun ni....so jangan la dengki ke ape...mungkin inilah yang dinamakan kehidupan...
modem Belkin yek...tak mahal pon..biasa je...kalo orang cakap mahal....tak pe..still affordable...
so...pada hari ni....22hb may 2009 12 pagi...memang la hari yang terbest buat aku n faizal...emy..let join da club..huhuhu....lets kem sambil main internet.

ni la modemnya..apa2 pon..orang TM sucks...janji itu ini..tapi haprakkk...

belkin ok...aku dengan faizal mampu...dengan gaji yang kontrak n pakej..Allah da bagi kitorang macam ni...lepas ni....mungkin Allah bagi lebih lagi...asal kita ingat kat Dia..

1 comment:

  1. harus..
    xkan la korang nak patah pinggang berdua je..aku plak xkan nak patah pinggang secara solo

    ReplyDelete